دوست دارم بهترین دوست دنیا...

این پست فقط مخصوص یه نفره...

یکی که خیلی دوستش دارم...

قد یه دنیا....

فهمیدی با توام دیگه ها؟؟!

تو همونی هستی که♥

از خیلی دسته گلایی که تو زندگی به اب دادم خبر داری...

اونی که هر موقع دلم میگیره زنگ میزنم کلی باهم حرف میزنیم..

اونی که مث خواهر کوچیک ترمه(د اخه دوماه ازت بزرگ ترم دیگه)

باید اعتراف کنم یه سال دوستی با تو باعث شده بود زندگی واسم

مثل بهشت بشه...(اره پس چی ما همچین دوستایی داریم)

 

تو همونی که..

سر کلاس انقدر باهم نامه بازی میکنیم

که معلما صداشون در می اد

تو همونی که سر کلاس انقدر میخندیم که اشک از چشام در می یاد

بعد من میگم

 

وای کوثر یه لحظه وایسا الان غش میکنم

همونی که اگه ده تا بخوابونم تو گوشت

تا ده تارو نزنی بهم خونه نمیری

همونی  که خعلییییی با نکمه

اصا گوله نمکه

اصن همه امتحانای کلاسوفقط اون میتونه کنسل کنه

همونی که شلوغ کلاسه..

تو کلاس انقدر باهم اهنگ میخونیم

که من میگم

 بخدا کم اوردم بسه

همونی که خعلییی خوب بلده کنفرانس بده!

باهاش احساس خوشبختی میکنم..

همونی که وقتی کلیییی فحش بارش کنم

میخنده و نگام میکنه و میگه

اخه به تو رفتم!

منم میگم مرررررض کوثر !!!!!

همونی که وقتی یه چیزو با هیجان براش میگم

میگه واااااااااااقعا؟؟؟؟

منم میگم جااااان تو راس میگم!

همونی که راه به راه به من میگه

عاطفه خجالت بکش!

یکم از من یاد بگیر چ دختر خوبیمم

منم میگم اره جون خودت!

همونی که اگه یه سوال (میدونی کدومو میگم دیگه ها؟)

هزار بارم ازش بپرسم

میگه

عاطفه به خدا به قران ضایع نیست

منم میگم باشه دیگه نمیخواد جار بزنی بقیه بچه ها بفهمن

 

همونی که اگه

تو مدرسه کلی دعوا کنیم

بعد بگم

اگه من دیگه

اسمتو اوردم

بعد رفتم خونه

اولین کاری که بکنم به تو زنگ بزنمو بگم

مثلا الان قهری؟؟

توام بگی نه بابا قهر کجا بود

بعد فردا که اومدیم مدرسه

ملیکا میگه

شما کی اشتی کردید؟

منم میگم ملیک جون ما تو خواب باهم اشتی کردیم

تو که اطلاع نداری دخالت نکن!

تو همونی که اگه.......

دلم بگیره به اولین نفری که

زنگ بزنم تویی...

همونی که پشت تلفن انقدر حرف میزنیم

که مامانم میگه

عاطفه ماه دیگه باید برای پول تلفن خونه رو بفرشیم از دست تو!

همونی که وفتی بخوام حرصتو درارم

یه کلمه که خیلی روش حساسی رو میگم(شرمنده کلمه رو دیه نمیگم شخصیه بین منو خودش)

بعد توام نگام میکنی و میگی...

عاطفه به جان مامانم اون قضیه دردغ بود..

منم میگم باااااااش منم باور کردم..

 

همونی که اگه یه روز نبینمش

دنیا برام جهنمه...

همونی ک وقتی براش یه چیزو پشت تلفن تعریف میکنم

انقدر میخنده

که صدای خنده هاشم دوست دارم..

خنده هاشم مثل خودش خوکشله

پس چییییییی!

همونی که همیشه به من میگه بی احساس

منم میگه خووووودتی....

همونی که کلی ازش سوتی گرفتم..

همونی که کلی ازم سوتی گرفته..

به خاطر اینکه اذیتم کنه...

میره به ملیکاو انیتا و رضوان و ...بچهای دیگه میگه

دیفونس دیگه..

عاشق همین دیونه بازیاتم...

 

کوثر اینارو گفتم که خاطراتمون یاد بیوفته..

اخه فقط خودت میتونی درکشون کنی...

همیشه کنارم باش...

دختر خوشگل-بانمک- درسخون-شوخ-باحال-زرنگ-همه فن حریف-خوشتیپ

 

عاشقتم به طرز ناجورررر

هیچ وقت خوبیاتو فراموش نمیکنم

همیشه مال خودم باش...

 

 

 

 

دوست دارم

 

بهترین

 

دوست

 

دنیاااااااااا

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت19:14---16 تير 1393
فاطمه میخواست جی بگه
پاسخ:برو از خودش بپرس!
پاسخ:باش خودم بت میگم واسا


ماهورا
ساعت15:44---12 تير 1393
سلام وب زیبایی داریی امید وارم همییشه موفق باششی
پاسخ:میسی ماهوراجان


فاطمه
ساعت15:05---12 تير 1393
به کوثر خانومتون سلام برسون
پاسخ:زهر مار فاطمه نیشتو ببند به جان خودم فهمیدم چی میخوای بگی!!!!


س.م
ساعت9:31---31 خرداد 1393
سلام
وب خوبی داری
ممنون میشم به وب من هم بیای و نظر بدی


همینی که ازش تعریف کردی(کوثر)
ساعت20:53---21 خرداد 1393
ممنونم عزیزم. تو لطف داری .عاطفه جان من بیشتراز تو دوست دارم.اینارو که نوشتی میگم یکی ناراحت نشه (نننننننننننننننن)
اونی که نوشتی که من همیشه میگم دروغه به خدا دروغه.در ضمن گفتی که من خوشگل و زرنگ کلاسم . آخی !!!!میدونی یاد چی افتادم که تو اصلا ازش نگفتی یاد لگد هایی افتادم که هنگام تقلب به من میزدی که بهت برسونم من هم بامعرفت و با اعتماد به نفس کامل بهت می رسوندم. دوست دارم تو تمام زندگیمی .پول تلفن خونتونم می شه 1000000000000 متاسفانه .ببخشید که شریک دعوای مامانت با تو نمیشم چون تو زیاد حرف میزنی من که مقصر نیستم .عزیزم خیلیخیلی .............................دوست دارم
خاک توسر(ررررررررررررررررررررررررر
کوثر میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من عااااااااااااااااااشقتمممممممممممممم
خجالت بکشاااا-تو محکم به من میزدی که تقلب برسونم اونم تو درس زبان؟؟د یادن نیس؟؟؟؟؟؟؟؟ الان پیشم بودی یکی دیگه میخوابوندم تو گوشتتتتتتتتتتتتتتتت بعدشم اون حرفه دروغ نیسسسسسس ههههههه....الان میرم به همه ملت جار میزنم خوب شد اصا؟؟؟؟ حالا فهمیدی واقعا عاشقتم؟؟؟؟اره؟؟


maedeh
ساعت19:38---21 خرداد 1393
اوخی...
خوش بحالت...
چه دوست خوبی داری...
امیدوارم همیشه با هم دوست بمونین...
لینکت کردم عزیزم...
دوست داشتی لینک کن...
چشم لینکت میکنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, | 11 AM | نويسنده : عاطفه |